prosince 04, 2015

ADVENT 2015 - adventní fotokalendář aneb každý den jedna fotka až do Ježíška

ADVENT 2015



24. PROSINEC
...od Ježíška 



23. PROSINEC
...Ježíšku jsme připraveni, teď už je to na Tobě



22. PROSINEC
...smutný



21. PROSINEC
...rozkvetla nám barborka



20. PROSINEC
...krásnou 4. adventní neděli



19. PROSINEC 
...dneska jsme byli na takovém menším nákupu, ten velký nás teprve čeká =D noo a já si zase musela něco přivézt =D



18. PROSINEC
" Mami kdo to zvonil? "
...paní pošťačka
" A co nám přinesla? "
...dopis
" A jaký dopis? "
...od Ježíška
" HURÁÁÁÁÁÁÁÁ "
To bylo radosti =D =D



17. PROSINEC
...vždycky je dělávala mamka, letos jsem je poprvé zkusila sama a vím že nejsou nic moc, ale jsou fakt mňamózní =D



16. PROSINEC
...perníčkový



15. PROSINEC
...pečeme



14. PROSINEC
...a začínáme =D



13. PROSINEC
...včera s náma přijel domů, nemohla jsm ho tam nechat...



12. PROSINEC
...dneska jsme s Natálkou výletovaly, je to asi 40 min co jsme konečně dorazily domů a jsme vyřízené =D =D



11. PROSINEC
...zabaleno, teď už jen čekat až zazvoní Ježíšek



10. PROSINEC
...u nás už byl Ježíšek



9. PROSINEC
...dneska jsem si uloupila voňavou větvičku



8. PROSINEC
.....



7. PROSINEC
...dnešní den byl dosti hektický...ještěže už je večer



6. PROSINEC
...dneska jsme krásně zvládli mikulášskou besídku, která se dětem moc povedla, tak si zaslouženě otevřeme to šeté Mikulášovo okýnko....mňam



5. PROSINEC
...jedna andělská...neodolala jsem, prostě jsem ho musela mít taky



4. PROSINEC
...naše barborka...a ostatním Barborkám přejeme vše nejlepší




3. PROSINEC
...mé dnešní pracovní nasazení




2. PROSINEC
...dneska jsme se byli podívat na vánoční kamion a bylo to moc hezký, dětičkám se to moooc líbilo......a mě taky




1. PROSINEC
...sněhuláček z dnešního tvoření ve školce














Žádné komentáře:

Okomentovat